9 Nisan 2016 Cumartesi

Bakkala veresiye borcumu ödüyorum

Merhaba ben Meral size anlatacağım olay 2 sene önce yaşadım ve yaşadığım olay mahallenin bakkalı ileydi. Ben 30 yaşında kumral bir bayanım ve kadın için en olgun yaşındayım ve gençliğimi kaybetmediğim için taş gibi kadındım ve evliydim. Kocamın maddi durumu o aralar kötüydü ve her yere borcumuz vardı ve tabi ki bakkala da. Her yere utanarak giriyordum ve artık borcla almayı sevmiyordum. Bir gün yemek yapıcaktım fakat evde yağ prinç kalmamıştı. Bu yüzden bakkala gitmek zorundaydım. Cebimde ise hiç param yoktu. Bu yüzden bakkala gitmeyi bile istemiyordum ama mecburdum.
Yola cıktım fakat ayağım bir ileri bir geri gidiyordu. Sonunda mahallenin bakkalına vardım ve içeri girdim. Malzemeleri aldım ve tezgeha gittim. Abi dedim kocam ay başı ödüyecek yaz dedim fakat bu sefer olmaz dedi ve ben ne yapacağımı bilmiyordum. O sırada bakkal istersen başka şekilde ödersin dedi ve ben kabul etmedim. O zaman alamassın diyerek tehdit etti ama almaya mecburdum. Fakat böyle bir şey olmazdı ve hemen bakkaldan cıktım eve gittim. Halen evde yemek yoktu ve kocam 4 saat sonra gelicekti. Tekrar yola çıktım ve mahallenin bakkalına gitmeye başladım. Vardığımda bakkal boşuna bekleme para yoksa  vermem diyerek gülüyordu. Tamam dedim istediğini yapacağım diyerek yanına geçtim. Hemen kapıyı kapattı ve tezgahın arkasına geçtik. Kalcalarıma ellemeye başladı ve boynumu öpüyordu. Yavaş yavaş eteğimi yukarı kaldırdı ve kalcalarımı sıkıyor ve okşuyordu. Sikini açtı ve yalamamı istedi . Yalamaya başladım ve her yalayışımda zevk alıyordum. Siki gittikçe büyüyordu ve artık ağzıma sığmıyordu. Yaşına göre siki halen sağlamdı.
Yalarken artık memelerimi okşuyordum. Ayağa kaldırdı ve domalttı. Eteğimi yukarı kaldırıp külodumu indirdikten sonra amıma yavaş yavaş girmeye başladı ve her girişinde çığlık atmamak için dudaklarımı ısırıyordum. Siki kocamın sikinden daha da büyüktü sonunda hepsi girmiş ve gel git yapmaya başlamıştı. 2 dakika da bir boşalıyordum ve amımdan sular bacaklarıma doğru akıyordu. Sonunda boşalmaya yaklaştı ve yere eğilip sikini yalıyordum. Birden ağzıma boşaldı ve yutmamı istedi. Yuttuktan sonra üstümü düzelttim ve istediğim her şeyi aldım şerefsizden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder